پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس بهتر است یا فریم دار ؟ این سوال یکی از مهم‌ترین سوالاتی است که این روزها از جانب طرفداران پارتیشن‌های شیشه‌ای بسیار شنیده می‌شود. از آنجایی که پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم دار و فریم لس ویژگی‌های برجسته و مهمی دارند، تصمیم‌گیری برای انتخاب یکی از این دو گزینه سخت است.

به همین دلیل همواره این سوال مطرح می‌گردد که چه مدل پارتیشن شیشه ای بخریم؟ پارتیشن شیشه ای فریم دار بهتره یا فریم لس؟ اگر شما نیز نمی‌دانید پارتیشن فریم دار بخرید یا فریم لس و می‌خواهید در این باره اطلاعات بیشتری به دست آورید، مطالعه این مطلب مختص شما است.

پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس بخریم یا فریم دار؟

برای یافتن پاسخ درست این سوال که پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس بهتر است یا فریم دار؛ لازم است فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته شود. ابتدا شما باید هدف دقیقتان را از پارتیشن‌بندی مشخص کنید تا به صورت واضح انتظاراتتان از محصول منتخب مشخص شود.

همچنین باید پاسخ این سوال را نیز بیابید که انتظار دارید پارتیشن نصب شده چقدر در عایق‌بندی صدا، استحکام در برابر ضربه و فشار، ایجاد یک محیط خصوصی، عبور نور و … موفق عمل کند. آیا ظاهر برای شما مهم‌تر است یا ساخت یک فضای خصوصی‌تر؟ یافتن پاسخ این سوالات بدون مقایسه پارتیشن شیشه ای فریم دار و فریم لس امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل این محصولات را در ادامه به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد:

پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس بهتر است یا فریم دار ؟(مقایسه)

پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس چیست؟

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که با سوال پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس بخریم یا فریم دار زیاد روبه‌رو می‌شوید؛ در ابتدا نیاز است با چیستی پارتیشن فریم لس آشنا شوید.

پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس محصولی خاص و مدرن با ظاهری فوق‌العاده است که بدون استفاده از فریم یا قاب نصب می‌شود. نداشتن قاب باعث شده تا این محصول ظاهری مینیمال و بسیار شیک داشته باشد.

مزایا و معایب پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس

شناخت مزایا و معایب پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس یک قدیم مهم در تصمیم‌گیری برای خرید یا عدم خرید این محصول محسوب می‌شود. پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس به دلیل ظاهر خاص و زیبایی که دارد برای ایجاد تغییرات مثبت در دکوراسیون به کار می‌رود. به عبارت دیگر می‌توان گفت یک محصول خاص دکوراتیو محسوب می‌گردد. این پارتیشن طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارد و در انتقال نور طبیعی به محیط بسیار موفق عمل می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود تا باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن محیط شود. توجه داشته باشید که محصول نام برده عایق صوتی قوی محسوب نمی‌شود. همچنین به دلیل نداشتن فریم مقاومت چندانی در برابر عوامل خارجی ندارد.

پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس بهتر است یا فریم دار ؟(مقایسه)

پارتیشن اداری شیشه ای فریم دار چیست؟

پارتیشن اداری شیشه ای فریم دار یکی دیگر از محبوب‌ترین پارتیشن‌های شیشه‌ای موجود در بازار است که از یک قاب یا فریم خاص برخوردار است. وجود این قاب باعث می‌شود تا محصول نام برده به گزینه‌ای مناسب برای پارتیشن‌بندی در محیط‌های تجاری تبدیل شود.

در ساخت این محصول می‌توان از شیشه‌های مختلفی استفاده و محیط را آنگونه که نیاز است پارتیشن‌بندی کرد. توجه داشته باشید که نوع شیشه استفاده شده می‌تواند نقش بسیار زیادی در ویژگی‌های این پارتیشن داشته باشد.

مزایا و معایب پارتیشن اداری شیشه ای فریم دار

پارتیشن اداری شیشه ای فریم دار به دلیل وجود قاب نسبت به پارتیشن‌های معمولی در برابر ضربه، فشار و دیگر عوامل خارجی مقاومت بیشتری از خود نشان خواهد داد. این محصول همچنین یک عایق صوتی قوی محسوب می‌شود و می‌تواند مانع از ورود صدا به محیط گردد. از آنجایی که فریم این محصول فضای بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد، نور در محیط کم‌تر عبور می‌کند و فضا بسته‌تر به نظر می‌رسد.

این محصول در طرح و رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شود و نسبت به نمونه‌های معمولی‌تر قیمت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: نظافت و نگهداری پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس بهتر است یا فریم دار ؟(مقایسه)

مقایسه پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس و فریم دار

برای انتخاب یک پارتیشن مناسب و یافتن پاسخ پارتیشن اداری شیشه ای بدون قاب یا فریم دار؛ بایستی به مقایسه این دو محصول بپردازیم.

به طور کلی می‌توان گفت پارتیشن‌های اداری شیشه ای فریم لس از نظر ظاهر نسبت به پارتیشن‌های فریم دار زیباتر بوده و جذابیت بیشتری دارند. در مقابل پارتیشن‌های فریم دار در کنترل صدا و استحکام در برابر عوامل خارجی موفق‌تر عمل می‌کنند. میزان عبور نور طبیعی در پارتیشن‌های فریم لس بیشتر از پارتیشن‌های فریم دار است. به همین دلیل استفاده از پارتیشن‌های فریم لس در مکان‌های کوتاه برای بزرگ‌تر دیده شدن فضا توصیه می‌گردد.

پارتیشن فریم دار نسبت به محصولات فریم لس نصب پیچیده‌تری دارند؛ برای ساختشان نیز به زمان و هزینه‌ای بیشتر نیاز است. اگر چه هر دو این محصولات در ساخت فضای خصوصی موفق عمل می‌کنند اما معمولا پارتیشن‌های فریم دار می‌توانند حریم خصوصی را بیشتر کنند. این محصولات همچنین وزن سنگین‌تری دارند و با سختی بیشتر جابه‌جا می‌شوند.

جدول مقایسه پارتیشن اداری فریم دار و فریم لس
پارتیشن اداری فریم دارپارتیشن اداری فریم لس
مزایامعایبمزایامعایب
استحکام بالاهزینه بالاظاهر زیبااستحکام کم
طرح و رنگ متنوعوزن سنگین تنوع طرح و رنگعایق صوتی ضعیف
عایق‌بندی قویجابه‌جایی سختوزن سبک
ساخت فضای خصوصی‌تر مناسب برای فضاهای کوچک
امکان عبور و مرور نور

در نهایت به نظر شما پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس بهتر است یا فریم دار؟!

تا اینجا سعی کردیم برای پاسخ دادن به این سوال که پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس بهتر است یا فریم دار؛ این دو محصول را نسبت به یکدیگر مقایسه کنیم. باید بگوییم هر دو این محصولات خاص و فوق‌العاده هستند و ارزش خرید دارند. این شما هستید که با توجه به اهدافی که از پارتیشن‌بندی در سر دارید باید یکی را انتخاب و خریداری کنید.

اگر تنها به ظاهر محصول اهمیت می‌دهید و می‌خواهید پارتیشنی را خریداری کنید که به بزرگ‌تر دیده شدن فضا کمک کند، پارتیشن اداری فریم لس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. چنانچه به دنبال محصولی با استحکام بالا هستید که صدا را در محیط بیشتر کنترل کند، پارتیشن فریم دار مناسب شما است.

بیشتر بخوانید: پارتیشن اداری ام دی اف بخریم یا شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس بهتر است یا فریم دار ؟(مقایسه)

جمع بندی

در این مطلب به بررسی پاسخ این سوال پرداختیم که پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس بهتر است یا فریم دار؛ صرفه نظر از انتخاب شما، یافتن یک مجموعه معتبر برای خرید پارتیشن نقش بسیار زیادی روی کیفیت و قیمت محصول خواهد داشت.

ساوین دکور یکی از مجریان پارتیشن شیشه‌ای در تهران است که به دلیل ساخت محصولاتی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب توانسته نام خود را در میان بهترین‌های این عرصه قرار دهد. جهت دریافت خدمات از متخصصان ما و مشاوره رایگان می‌توانید به آدرس شهرک صنعتی چهاردانگه، خیابان ۲۴، خیابان ۲۳/۵ اعتماد، پلاک ۲۰ مراجعه کنید یا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۶۵۹۷۰۷ و ۰۹۱۲۵۴۷۹۷۹۴ تماس بگیرید.

سوالات متداول

  • پارتیشن فریم دار گران‌تر است یا فریم لس؟

پارتیشن فریم دار از هزینه بیشتری برخوردار است.

  • پارتیشن فریم دار سریع‌تر نصب می‌شود یا پارتیشن فریم لس؟

پارتیشن فریم لس نصب آسان و سریع‌تری دارد.

  • ساخت پارتیشن فریم دار سریع‌تر است یا فریم لس؟

پارتیشن فریم لس معمولا سریع‌تر ساخته می‌شود.