قیمت پارتیشن اداری دست دوم و نو یکی از مهم‌ترین موضوعات قابل بحث این روزها است. در واقع می‌توان گفت همین که فردی تصمیم به خرید پارتیشن دست دوم اداری یا نمونه‌های نو این محصول می‌گیرد با این سوال مهم روبه‌رو می‌شود که قیمت پارتیشن دست دوم در مقایسه با پارتیشن نو چقدر ارزان تر است؟ بهتر است پارتیشن نو بخریم یا دست دوم؟ در این مطلب از مجله ساوین دکور تصمیم داریم قیمت پارتیشن اداری دست دوم را بررسی کنیم؛ بنابراین اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این باره هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

قیمت پارتیشن اداری دست دوم به چه عواملی بستگی دارد؟

فاکتورهای بسیاری بر روی قیمت پارتیشن اداری چه نو و چه دست دوم تاثیر می‌گذارند. شناخت این فاکتورها می‌تواند کمک کند تصمیم بهتری برای خرید یا عدم خرید پارتیشن‌های دست دوم بگیرید. از مهم‌ترین این عوامل تاثیرگذار می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

قیمت پارتیشن اداری دست دوم در تهران

جنس پارتیشن

بسیار مهم است که پارتیشن شما از چه متریالی ساخته شده است. در فرایند آن از شیشه استفاده شده یا فلز، چوب و ام دی اف؟ آیا پارتیشن شما دارای تلفیقی از چندین مواد سازنده است؟ هزینه مواد اولیه به کار رفته در ساخت چقدر است؟

هر چقدر متریال به کار رفته در ساخت پارتیشن هزینه بیشتری داشته باشد، برای خرید محصولات لازم است بودجه بیشتری در نظر گرفته شود.

طرح و رنگ پارتیشن

طرح و رنگ از دیگر عوامل تاثیرگذار بر هزینه پارتیشن دست دوم است. افرادی که پارتیشن‌های دارای طرح و رنگ خاص را برای خرید انتخاب می‌کنند؛ بایستی نسبت به سایر افراد هزینه بالاتری بپردازند.

البته توجه داشته باشید که گاها هزینه پارتیشن‌های دارای طرح و رنگ خاص دست دوم کمتر از پارتیشن‌های ساده نو خواهد بود. به همین دلیل برخی از افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید پارتیشن نو ساده، محصولی خاص را به صورت دست دوم خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس بهتر است یا فریم دار

قیمت پارتیشن اداری دست دوم در تهران

کیفیت متریال

کیفیت متریال به کار رفته در ساخت یکی دیگر از فاکتورهای اثرگذار بر قیمت پارتیشن اداری محسوب می‌شود. با نگاهی به بازار متوجه خواهیم شد که دست سازنده در انتخاب کیفیت متریال کاملا باز است.

او خود می‌تواند تصمیم بگیرید در ساخت پارتیشن از مواد سازنده درجه یک استفاده کند یا درجه ۲ و ۳٫ معمولا پارتیشن‌های دست دوم ساخته شده با متریال درجه یک نسبت به دیگر پارتیشن‌هایی که کیفیت کم‌تری دارند؛ از قیمت بیشتری برخوردارند.

نوع یراق آلات مصرفی

متخصصان در هنگام ساخت پارتیشن‌های اداری امکان استفاده از انواع یراق‌آلات با کیفیت متفاوت را خواهند داشت. استفاده از یراق‌آلات با کیفیت ساخته شده توسط برندهای معتبر با اینکه هزینه بیشتری را برای فرد سازنده به همراه دارد اما باعث می‌شود تا پارتیشن ماندگاری بیشتری داشته باشد.

علاوه بر این در ساخت هر پارتیشن ممکن است از یراق‌آلات مختلفی استفاده شود. به همین دلیل از یراق‌آلات مصرفی به عنوان یکی از فاکتورهای اثرگذار بر قیمت پارتیشن اداری دست دوم یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پارتیشن اداری شیشه ای

قیمت پارتیشن اداری دست دوم در تهران

میزان ضخامت جداره‌ها

آخرین فاکتور اثرگذار بر قیمت پارتیشن اداری دست دوم که در این مطلب تصمیم به معرفی آن داریم، ضخامت جداره‌ها است. پارتیشن‌ها را با توجه به هدف پارتیشن‌بندی می‌توان در ضخامت‌های مختلفی ساخت.

پارتیشن‌های اداری با ضخامت بیشتر، عایق صدا و حرارت بهتری هستند و در نتیجه برای فضاهایی که نیاز به تمرکز و سکوت بیشتری دارند، مانند اتاق‌های مدیریت یا اتاق‌های جلسات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در مقابل پارتیشن‌های اداری با ضخامت کمتر، فضای کمتری اشغال می‌کنند و برای فضاهای کوچک‌تر یا فضاهایی که نیاز به انعطاف‌پذیری بیشتری دارند، مانند بخش‌های اداری یا اوپن‌اسپیس، مناسب‌تر هستند. به طور کلی برای خرید پارتیشن‌هایی که ضخامت جداره بیشتری دارند، باید هزینه بیشتری صرف شود.‌

مقایسه قیمت پارتیشن اداری دست دوم و پارتیشن نو

مقایسه قیمت پارتیشن اداری دست دوم و پارتیشن نو فرایندی مهم است که در انتخاب یک محصول مناسب برای خرید به شما عزیزان بسیار کمک خواهد کرد. چنانچه دو پارتیشن دارای ویژگی‌های یکسان باشند، هزینه لازم برای خرید محصول دست دوم‌ نسبت به نو کمتر است.

حال تصور کنید پارتیشن‌ها با یکدیگر متفاوت باشند. در چنین شرایطی باید دیگر فاکتورها مانند کیفیت، فرایند ساخت، متریال به کار رفته و … در نظر گرفته شود. گاهی دیده می‌شود هزینه لازم برای خرید یک پارتیشن اداری دست دوم درجه یک با هزینه لازم برای خرید پارتیشن اداری نو درجه چند برابر است.

مشورت گرفتن از متخصصان آگاه و باتجربه در چندین شرایطی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم از فرصت مشاوره رایگان با متخصصان ما در ساوین دکور غافل نشوید.

بیشتر بخوانید: نظافت و نگهداری پارتیشن شیشه ای اداری

قیمت پارتیشن اداری دست دوم در تهران

در آخر، پارتیشن اداری نو بخریم یا دست دوم؟

حالا که به بررسی قیمت پارتیشن اداری دست دوم پرداختیم؛ ممکن است با این سوال روبه‌رو شوید که پارتیشن اداری نو گزینه بهتری برای خرید است یا دست دوم؟

پاسخ این سوال کاملا بستگی به هدف فرد از پارتیشن‌بندی و همچنین بودجه‌ اختصاص داده شده به این امر دارد. متخصصان توصیه می‌کنند در صورت مشابه بودن پارتیشن نو و دست دوم، اگر هزینه لازم برای خرید محصولات نو را دارید، سراغ گزینه‌های دست دوم نروید.

چرا که عمر پارتیشن‌های دست دوم معمولا نسبت به نمونه‌های نو کمتر است. چنانچه در پرداخت هزینه با مشکل مواجه هستید، خرید پارتیشن اداری دست دوم با کیفیت از یک مجموعه معتبر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

جمع‌بندی

علاقه‌مندان به خرید پارتیشن اداری دست دوم ارزان و همچنین کسانی که دوست دارند از قیمت جدید پارتیشن کهنه دست دوم اطلاع یابند، می‌توانند روی کمک متخصصان ما در ساوین دکور حساب کنند. ما اینجاییم تا اطلاعات کامل را در اختیار مشتریان قرار دهیم و کمک کنیم بهترین و با کیفیت‌ترین پارتیشن‌ها را با قیمتی مناسب خریداری نمایند.

تجربه چندین و چند ساله ما در زمینه ساخت انواع پارتیشن با کیفیت دارای قیمت مناسب باعث شده است تا نام مجموعه ما در لیست بهترین مراکز فروش پارتیشن تهران قرار گیرد. علاقه‌مندان به خرید پارتیشن می‌توانند به صورت تلفنی با یکی از دو شماره تلفن ۰۹۱۲۵۴۷۹۷۹۴ – ۰۲۱۶۶۶۵۹۷۰۷ تماس بگیرند یا حضوری به آدرس شهرک صنعتی چهاردانگه، خیابان ۲۴، خیابان ۲۳/۵ اعتماد، پلاک ۲۰ مراجعه کنند.

سوالات متداول

  • قیمت پارتیشن اداری تک جداره نو بیشتر است یا دوجداره دست دوم؟

اگر دیگر ویژگی‌های دو پارتیشن مورد نظر یکسان باشد، انتظار می‌رود قیمت پارتیشن اداری دو جداره دست دوم کمتر یا مساوی با قیمت پارتیشن تک جداره نو باشد.

  • پارتیشن اداری تک جداره بخریم یا دوجداره؟

هر دو این پارتیشن‌ها گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شوند. اگر به دنبال محصولی با مقاومت و عایق‌بندی بالاتر هستید، پارتیشن‌های دوجداره گزینه مناسب‌تری برای خرید هستند.

  • مهم‌ترین فاکتورهای اثرگذار بر قیمت پارتیشن اداری دست دوم کدامند؟

جنس، کیفیت، متریال به کار رفته، ضخامت و ابعاد و … از مهم‌ترین فاکتورهای اثرگذار بر قیمت پارتیشن اداری دست دوم هستند.